Zas****y KDE (Re: Linux a komerce (Bylo Re: POLEMIKA...

Čtvrtek Únor 18 12:06:22 CET 1999

On 18 Feb 99 at 10:21, petr tomasek wrote:

[...]
> Do p***e! Co mate furt s tim KDE? To jste vsichni takovi jednostranni
> ignoranti? Kdyz, tak prosim inzerujte, ze pro linux existuje
> KDE _a_ GNOME! (prinejmensim)

No, pominu-li expresivni reakci (zbytecnou), pak podle meho nazoru je
KDE opravdu o kousek dal, nez GNOME. A kdyz neco doporucuji, tak bych se
mel v prvni rade zminovat o tom, co je dle meho nazoru pouzitelnejsi.

PS: na zaryteho a nekompromisniho zastance programu Xy vypadate spise vy
    (alespon po precteni tohoto dopisu se mi to tak jevi)
    Ale uprimne - je mi to uplne fuk :-D

No, pokud si nainstaluju cele KDE, pak se to da uz srovnavat s
komercnimi Unixy (nebo Wokny) a jejich prostredim (opravdu jen docela).
A pokud jsou na plose vsechny ty ikonky (disketa, CD, kos & spol), je
nastaveny hezky automounter, atd..., pak se to opravdu _da_ dat
sekretarce na stul. Jen tak dal, a diky vsem, co se na vyvoji vsech
peknych veci podili!

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution