Zas****y KDE (delsi)

Zdenek Hatas zdenekh na unient.cz
Čtvrtek Únor 18 14:32:43 CET 1999

> [Doufam, ze se nechate vyprovokovat jeste jednou...]

kewl, wee ...
uz chvili sleduji tuto debatu a
moc moc se mi libi ja po sobe vsici hazi spinou. :-))

Bezvadne bylo take to o "unixovych tradicich"
to me moc pobavilo.
Ale jinak. KDE jsem zkousel(nezaujalo me), GNOME jsem
zkousel(zatim tez nic moc). Zustal jsem u WindowMakeru.

POkud KDE kopiruje M$, potom musim rici, ze treba takovy
AfterStep, ci WindowMaker vnasi spoustu veci napr. z
NEXTStepu. <--- to vam nevadi?????

Cele me to nuti k otazce: PROC TAKOVA ZAST VUCI NECEMU,
CO NEPOUZIVAM????
Osobne si myslim, ze at si kazdy pouziva, co se jemu nejvice libi
a nenuti to nikomu dalsimu. Proste at se stara o sebe.
Nechapu tez, co je na odpovedich typu " ja pouzivam
NAKEJWINMANAGER, muzu vam s nim pomoci ..."(na dotazy tykajici se subj.)
spatneho, ze vas tak poburuji. Pokud vim, ani jednou jste na podobny
dotaz nikomu neodpovedel(Mr. Tomasek). Proc jste(si) nedoporucil totez s
GNOME ???

:-))))

Zdenek Hatas
zdenekh na unient.cz