Zas****y KDE (Re: Linux a komerce (Bylo Re: POLEMIKA....))

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Čtvrtek Únor 18 15:07:19 CET 1999

Dne Čt, 18 únor 1999 jste napsal(a):
>On Thu, 18 Feb 1999, Daniel Prynych wrote:
>
>:Dne Ct, 18 unor 1999 jste napsal(a):
>:
>:>> Jak to vypada a bude vypadat s nasazenim Linuxu jako desktopu v
>:>> podnicich? Neni a nebude ho mozne z praktickych duvodu nasazovat,
>:>
>:>Linux jako desktop? Podle me - zapomente ..... Bezny uzivatel ma problem
>:>ovladad Widle, natoz Linux ....
>:>
>:Zkusil jste treba KDE.
>:
>:Dan
> [...]

Snad jsem zas tak moc nerekl, jen tazateli poradil at zkusi KDE, kdyz se
domniva ze Linux nemuze pracovat jako desktop.

Doma mam KDE i GNOME, ale KDE je zatim pro bezneho uzivatel snadnejsi
k ovladani a ma lepe vyresou podporu ruznych jazyku.

Totalni ignorant Dan