Mouse & X

Čtvrtek Únor 18 15:27:54 CET 1999

On Thu, 18 Feb 1999, Petr Bazant wrote:

> Nainstaloval jsem RH 5.2 s cestinou, spustim X (pocestene jen
> cestami k cs fontum) a pri praci s Emacs (ten je pocesten dle navodu)
> mi obcas zblbne mys (PS/2)a pri kliknuti na terminal mi vypisuje
> nejakych 5 znaku,

xterm ma pro praci s mysi dva mody: v prvnim ji obhospodaruje sam (a
provadi s ni copy & paste), v druhem posila jakesi divne sekvence,
nektere programy schvalne prepinaji do druheho modu, aby mohly pracovat
s mysi, ovsem kdyz ve spravne chvili neprepnou zpatky, tak to zacne takhle
blbnout (napada mne, ze xterm by mohl zkoumat, jaka process group je na
popredi a pripadne to vypnout sam)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"