dotaz 2

mchaloupka na merkur.merlin.cz mchaloupka na merkur.merlin.cz
Čtvrtek Únor 18 17:05:04 CET 1999

>  StarOffice 5 se teprve chystam instalovat, ale mel
> by umet import Wordu97 (i Excel97). Problem je akorat s
> kodovanim cestiny - bud je potreba zprovoznit nejake fonty
> 1250 nepo to konvertovat - pro SOffice 4 fungovalo CPcode,
> nevim zatim, jak pro SOffice 5.
>
>     Martin
>
> ************************************************************
> Mgr. Martin Masin
> Institute of Physics AV CR
> Cukrovarnicka 10
> 162 53 Prague
> Czech Republic

Ja jsem si hral pouze z texty s wordu (takze nevim, co zbytek dat),
ale jediny rozumny zpusob, ktery nebyl problematicky, byl vyexportovat
z wordu soubory ve formatu Word 6.0 a pak je bez problemu nacist
(formaty z vyssich verzi byly nacitany spatne, coz se netyka jen
cestiny, hrouti se mi koncept stranky, hlavicka, zapati, obrazky...).

S pozdravem Martin Chaloupka

P.S. Takze ta kompatibilita neni zase tak velika.