cat /dev/lp0 >> soubor.txt

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Únor 18 17:36:55 CET 1999

Pavel Uher wrote:
Ahoj,
obávám se, že tak jednoduché to nebude. Paralelní port je určen
hlavně pro výstup na tiskárnu. Jestli jsem to spravně pochopil, tak
chceš paralelní port (výstup z té ústředny) připojit na PC s linuxem
a tak to nějak směrovat do souboru. To by bez programování a bastlení
kabelu nešlo (AFAIK).
Ale jestli ta -středna umí výstup na terminál, tak má seriový port
to má i každé PC-čko, takže už by mohlo fungovat zapojit
vhodný kabel, spustit minicom nebo tak něco a mohlo by to být
použitelné.

> mame u nas pobockovou ustrednu AT&T Definity, na ktere lze delat
> spousty zajimavych vypisu. Bohuzel lze tyto vypisy zobrazit pouze
> na terminalu, nebo vytisknout pres paralelni port.
>
> Nevite nekdo nahodou JAK ZAPOJIT KABEL na propojeni dvou
> paralelnich portu s tim, aby jeden konec data poslouchal a druhy
> vysilal ?
Omlouvám se, jestli to tak nefunguje. V životě jsem nic takového
nezkoušel,
s ústřednama nemám zkušenosti, jenom tak blábolím :-)

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno