modemove pripojeni

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Únor 18 20:06:55 CET 1999

Dne 18. 2. 1999 Karel Pechanec napsal:

> -jak pripojit modem seriovy modem

V idealnim pripade ho jenom zastrcit ho do serioveho portu :)
Pokud to neni nejaka mrcha nestandardni, tak to obvykle funguje hned
napoprve.

> -jak se pomoci tohoto pripojeni dostat na Internet
>  (treba v XWin u NetScape Navig.)

Pouzit pppd. Navod je treba na http://linux.mikroservis.cz/dialup.html (az
dole je nadpis "A dostalo se i na klienta". Druha moznost je stahnout si
nejaky front-end. Drive jsem pouzival X-ISP
(http://users.hol.gr/~dbouras/).

Krome toho, co se popisuje v tom navodu (nebo co za Vas udela X-ISP) uz
nic. Pakjste pripojen...

> - proc se mi vyraz (++i)*(i++) chova jako mocnina?

Viz archiv konference (nedavno se to tady resilo).

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz