ATX - vypinani vetraku

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Únor 19 00:38:39 CET 1999

Thu, Feb 18, 1999 ve 10:56:46PM +0100 Michal Hajek napsal:
| Ahojda, mam atx board a zdroj. V w98 pokud zmacknu
| tlacitko sleep, ktere mam na klavesnici (ale asi
| to jde i normalne zvolit v menu) tak system usne
| tak, ze se netoci zadny vetraky, nic. Pak staci
| jen napr. hybnot mysi a vse se opet rozjede...
| Protoze se snazim w98 vyhybat, a hluk vetraku mi
| vadi pres noc, ocenil bych neco podobneho pod
| linuxem...
| mam sanci nebo jsem utopista?
| Zdravi Michal

muzete pokusovat s demonem apmd, ktery je k teto veci urcen.

ale ja mam taky ATX a nedosahl jsem toho ani ve win95, ani ve win98, ani ve
winnt. takze jsem si rekl, ze maximum, co dosahnu v linuxu je to, ze po
napsani halt se to skutecne vypne.

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."