Nefunguje cz klavesnice pod X

Tomas Honzak thonzak na atlas.cz
Pátek Únor 19 09:49:29 CET 1999

Dobry den,

mam drobny problemek: nainstaloval jsem si balik Xkb_czsk, provedl patricne
zmeny v .bashrc a XF86Config, nicmene cs klavesnice se nespusti, pri startu
X dostanu tuto hlasku:

System: `/usr/X11R6/lib/X11/xkb/xkbcomp -w
1 -R/usr/X11R6/lib/X11/xkb -xkm -m cz_us_qwertz -em1 "The XKEYBOARD keymap
compiler (xkbcomp) reports:" -emp "> "-eml "Errors from xkbcomp are not
fatal to the X server" keymap/xfree86 compiled/xfree86.xkm
> [...]
>                  Abadoning symbols file "cz_us_qwertz"
>                  Abadoning symbols file "cz_us_qwertz"
Errors from xkbcomp are not fatal to the X server
Couldn't load XKB keymap, falling back to pre-XKB keymap

Provedl jsem kompilaci klavesnice rucne, fungovalo to bez chyb a soubor
xfree86.xkm se v /compiled objevil, overil jsem si, ze soubor czsk existuje
a danou definici obsahuje.  Nicmene pri dalsim spusteni Xwoken ta sama
hlaska. Napada nekoho, co s tim?
Jeste pro upresneni, mam instalaci RedHat 5.1 na CD, cestina byla prilozena.

Diky

Tomas Honzak
thonzak na atlas.cz