Nefunguje cz klavesnice pod X

Pátek Únor 19 10:53:00 CET 1999

Michal Hajek napsal:
> Ahojda, mam v podstate stejny problem, bohuzel ani
> za mak nevim v cem to je. Nicmene pustim li v
uz to tu bylo. Neni to oznameni chyby, ale pouze vypis prikazu, ktery by
se spustil.
> takto nahozenych nxterm (klavesnice nefunguje) a v
> nem zadam xterm &, tak v nem uz mi ceska
to je zalezitost promennych. Jde o to, ze xterm je nema, ale spusteny
shell si je precte z konfiguraku a pod nim zpustene programy je jiz maji.
ted si nevzpomenu presne, kam jsem to daval, ale .Xdefaults by mohlo byt
celkem prihodne misto.
> klavesnice funguje.
> Zdravi Michal
				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|