Q: RH 5.2, diald, monitor

Jiri Kucik kucik na avonet.cz
Pátek Únor 19 10:20:06 CET 1999

Dobry den,

pouziva tady nekdo kombinaci RH 5.2 (CZLUG), diald-0.16.5a-1.i3863rpm a k
monitorovani jeho provozu jeho vlastnich prostredku? Mam na mysli
prikaz monitor a cteni dat z prislusne pajpy.

Ptam se proto, ze mi to nefunguje. Predesilam, ze analogie na Debianu
mi funguje k naproste spokojenosti a ze s RH mam tu cest poprve. Napsal
jsem si malinkou aplikaci, ktera cte data z prislusne pajpy a nejak je
zobrazuje, ovsem kdyz diald porucim, at do te pajpy neco zapisuje, stezuje
si, ze ji nemuze otevrit (cituji: "device not configured"). Ve zdrojacich
(diald-0.16.5a-1.src.rpm) jsem vycetl, ze neprobehl open(pajpa,"O_WRONLY).
Zacal jsem experimentovat s pristupovymi pravy vseho zainteresovaneho, ale
bezvysledne. Dal nevim.

Nemel nekdo podobne problemy a nepodarilo se mu je nahodou vyresit? Dost
by mne to pomohlo, protoze potrebuju vystopovat, kdo mi porad vytaci
linku...

BTW, to je na RH normalni, ze prinesu src.rpm a nezkompiluju ho? Ze
dokonce tarball nezkompiluju? (V obou dvou pripadech se jednalo o
diald.) Takove chovani z Debianu neznam... Vim, flamesy jsou metla
konferenci, ale to me fakt prekvapilo.

--
Jiri Kucik, kucik na avonet.cz