naBOOTovanie LINUXu >>>i need help, please

Martin Masin masin na fzu.cz
Pátek Únor 19 12:19:59 CET 1999

Dobry den,

> Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 03:01

	Myslim, ze stejnou hlasku jsme dostal, kdyz jsem
predelal partition table, takze se partition s linuxem
posunula o jednu dal a neprekonfiguroval jsem lilo. Nevim,
co mate za distribuci, ale v debianu se da vytvorit rescue
flopy, z ktere jde nabootovat (prvotne slouzi k instalaci,
ale da se pouzit i pri havarii). Ta, jestli se nepletu,
vytvari FS na ramdisku a lze tedy do nej promountovat jiny
fs a udelat tam patricne upravy, Nastroje na vytvoreni
jsou na serverech u instalace debianu na adresari tools.
	Nevim, snad bude mit nekdo sofistikovanejsi radu.

				Martin

Mgr. Martin Masin
Institute of Physics AV CR
Cukrovarnicka 10