naBOOTovanie LINUXu >>>i need help, please

Marek Palansky marcus na fira.sk
Pátek Únor 19 12:19:25 CET 1999

>Dobry den,

dobry :-)

> Myslim, ze stejnou hlasku jsme dostal, kdyz jsem
>predelal partition table, takze se partition s linuxem
>posunula o jednu dal a neprekonfiguroval jsem lilo.
ja som ho ale myslim prekonfiguroval.......
    ...ale teraz fakt uz neviem - ja som to totiz robil pred tyzdnom a musel som vtedy odist a nechat to nedokoncene.

>Nevim, co mate za distribuci, ale v debianu se da vytvorit rescue
>flopy, z ktere jde nabootovat (prvotne slouzi k instalaci,
>ale da se pouzit i pri havarii). Ta, jestli se nepletu,
>vytvari FS na ramdisku a lze tedy do nej promountovat jiny
>fs a udelat tam patricne upravy, Nastroje na vytvoreni
>jsou na serverech u instalace debianu na adresari tools.

mam distribuciu redhat 5.1

A ako sa ten program co vytvori rescue disk vola?

    Marek Palansky