Nastaveni PCMCIA

moravp1.epr na mail.cez.cz moravp1.epr na mail.cez.cz
Pátek Únor 19 13:43:57 CET 1999

Hojky vsichni

Pred casem jsem se ptal jak rozchodit trackball na notebooku. Zadna z rad
bohuzel nepomohla (ale i tak dik za pomoc:). Tudiz jsem potupne pripojil
mys na COM1. Nainstaloval jsem Xy a co nevidim. Na IRQ3 (COM2) mi visi
PCMCIA Xircom Ethernet Adapter. Vytahnu PCMCIA, nastavim X na ttyS1 a
trackball funguje. Zastrcim PCMCIA spustim X a nic. Podle CARDMGR zase na
IRQ3 visi PCMCIA. Muj dotaz zni: Da se nekde nastavit implicitni IRQ, ktere
karta pouzije (po bootu i po vlozeni karty do beziciho systemu) ?

Diky za radu

Petr