naBOOTovanie LINUXu >>>i need help, please

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pátek Únor 19 14:52:57 CET 1999

> myslim, ze nieco podobne hlasi vtedy ak zabudnete do kernelu dat
> podporu pre ext2fs. mne sa to uz raz stalo. dal som vsetky mozne ale
> tu jednu nie. a root filesystem mi nenabehol :-)

Mne to psalo, kdyz byl zbuchlej superblock. Z CD RedHat jsem zapsat
boot.img a rescue.img na disketu, nabootoval, pri prvnim promptu
napsal "rescue" a po nabehnuti spustil fsck. To bylo cele...
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz