naBOOTovanie LINUXu >>>i need help, please

Marek Palansky marcus na fira.sk
Pátek Únor 19 14:36:39 CET 1999

skusal som dat v LILO prompte vselico, ale nejak to stale nejde.

zadal som : kernel-2.0.34 root=/dev/sdaX (X=pre istotu som vyskusal aj 1, 2 aj nic)

ale stale to nechce nabootovat.

Problem urcite nieje v tom ze by som zabudol zapnut ext2fs pri kompilacii jadra, pretoze to skusam nabootovat so starym kernelom ktory predtym siel.

Vyskusal sm vytvorit bootovaciu disketu a na moje pocudovanie :-) sa mi to aj podarilo. Tam je ale dalsi problem, ze som nemohol namountovat disk. Pisalo to niceco ako: it is not a block device.
Mam taky dojem ze mi pri boote ani nezaregistroval scsi disk.

co teraz??????

    Marek Palansky