Kernel 2.2.1 a ipfwadm

V.Tecl tecl na sps-jia.cz
Pátek Únor 19 15:33:08 CET 1999

 Zdravim,

On Fri, 19 Feb 1999, Josef Kulhanek wrote:
> Nainstaloval jsem kernel 2.2.1 a prestalo mi fungovat ipfwadm s hlaskou
> "setsockopt failed: prolocol not available". Zrejme jsem pri kompilaci neco
> zapomel. Muze me nekdo poradit co ???

Pri upgradu nove rady linuxu tj. 2.2.X je potreba stahnout si
"ipfwchains" nebo taknejak se to menuje, je to z duvodu velkych zmen
v kernelu. (bohuzel nevim kde se to vali jen jsem o tom slysel) ;-)

--
|   Vladimir Tecl        mailto: tecl na sps-jia.cz      tel.: 0451/459592  |
|    PSC: 582 53            Linux is the Best            Central Europe  |