your mail

V.Tecl tecl na sps-jia.cz
Pátek Únor 19 15:44:04 CET 1999

 Zdravim,

On Fri, 19 Feb 1999 lacinamartin na iol.cz wrote:
> Mam problem. Po instalaci RedHat 5.1 mi Midnight Commander chodi jenom
> cernobile. Pritom konzole barvu podporuje. Nevite nekdo jak ho nastavit ?
> Predem dik Martin

Mel jsem stejny problem, staci zmenit promenou prostredi $TERM ktera je
nastavena po instalaci na linux-lat a zde je zrejme ten problem
proto staci:   [root na linux:/] TERM=linux
               [root na linux:/] mc
nebo lze opravit toto nastaveni v /etc/sysconfig/ v nejakym souboru
(kdybych tak vedel jak se jmenuje, ale neni jich mnoho :-))

--
|   Vladimir Tecl        mailto: tecl na sps-jia.cz      tel.: 0451/459592  |
|    PSC: 582 53            Linux is the Best            Central Europe  |