LPRng problem

Karel Salavec Karel.Salavec na telecom.cz
Sobota Únor 20 15:43:28 CET 1999

Lubos Lavicka wrote:

> Muzete blize specifikovat onu jinou masinu ? Napriklad pokud vim z OS AIX,
> "Print status not supported for remote queue", takze to vidim spis blede.

No nakonec jsem to vyresil tak, ze jsem povolil vsechno vsem. Takze ted to
sice
chodi jak ma, ale trosku se bojim "sikovnych" useru, kteri dokazou vymyslet
neuveritelne
<CENSORED>.

Mo[nu]metnalne me trapi jiny problem: kdyz se pokousim tisknout na vzdalenou
tiskarnu
pripojenou k pecku, nevyleze ani .... a chybove hlasky taky nejsou :(((((
Uz z toho zacinam byt daky zmateny

    Melkor