zase samba

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Sobota Únor 20 19:04:03 CET 1999

Roka Juraj - Elef <roka na valm.sk> wrote:

: 				Zdravim,

:  mam tu jeden problem. Skompiloval som sambu 1.9.18p10, nakopol a snazil
: sa nakonfigurovat. Masinu v NT-ckach vidim, resp. tie polozky, co som dal
: public. Ked si ale xcem mountnut $HOME, tak mi NT-cka vypisu (po vypytani
: passwd), ze :The account is not authorized to connect from this station."

Taka blba otazka... dal si uzivatelom hesla prikazom smbpasswd? Alebo
posielaju NTcka hesla nekryptovane?

Sekcia [homes] v smb.conf je v poriadku?

: V com robim chybu? A este jedna vec. v log.smb sa mi objavuje toto:
: [1999/02/16 21:08:05, 0] locking/shmem_sysv.c:sysv_shm_open(563)
:   Can't create or use semaphore [1]. Error was No space left on device

Nebolo nahodou No space left on device ? :-) Pripadne adresar mountovany
cez nfs (ale to len tak strielam).

: V com moze byt problem?
: 			THX.
: 					Elef.

Mozno by stalo za to sambu upgradeovat...

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |