APM

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Sobota Únor 20 21:09:14 CET 1999

On Sat, 20 Feb 1999, zdenek nemec wrote:

>     nevite nekdo jak "uspat" klasicke desktop pc po urcite dobe? zkusil jsem
> zkompilovat podporu apm v kernelu a potom jsem zkousel apm -s nebo apm -S
> ale nic se nestalo, hardisk umim zastavit pomoci hdparm, zajimalo by me jak
> to mam udelat aby se po za nejakou dobu necinosti vypnul hdd a monitor (obe
> zarizeni to podporuji)

   Monitor vypnete (v konsoli) pomoci nastaveni v settermu: setterm
-powerdown N, kde N je pocet minut. Pevny disk se nastavi k automatickemu
vypinani pomoci parametru -S (viz manova stranka).

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40012
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========