Opet Wget - parametry nazvu URL

LP vpetr na bigfoot.com
Neděle Únor 21 03:45:05 CET 1999

-----Původní zpráva-----

>V unixu muzou byt v nazvu souboru vsechny znaky vyjma '\000' a '/'.
>Nestahujes to nahodou na FAT filesystem?
>
>Mikulas Patocka

Bohuzel ano, je to Wget (1.5.2) Win32 port, ani na NTFS nemohou byt "?" v
ceste. Zrejme s tim ten port vubec nepocita... No, poridit si kvuli tomu
pocitac s unixem mi prijde trochu neohrabane...

Kdyz jsem chtel stahnout cosi v rozporu s robots.txt, stacilo prepsat v bin
'robots.txt' na neco jineho, ale toto takto snadno asi nepujde vyresit. Nema
Wget nejake fce pro prepis nazvu ulozne cesty? Stacilo by pri ukladani "?"
prepsat treba na "-".

vp