Halt - power off & Re: APM - standby

zdenek nemec nemec na dobruska.cz
Neděle Únor 21 11:48:00 CET 1999

>Ahojda, muzu se zeptat co si mam pod tim
>predstavit? Nastaveni v biosu?
>Nebo na to mate jumpery?
>Zdravi Michal

no ja mam QDI titanium kde jsou jumpery emulovany v BIOSu -vyhoda: nemusim
se porad hrabat pod "kapotou" a nevyhoda: neni dost jasny co jsou sluzby
BIOSu a co je vlastne nastaveni bordu.
aby mi fungovalo apm -s (aspon pro vypnuti monitoru) tak jsem musel v BIOSu
(veskutecnosti to je ale jumper emulation ne sluzba BIOSu) nastavit v menu
power managment (nebo tak nejak) polozku VIDEO off after : na hodnotu
standby - (dalsi moznosti jsou disable a suspend) a VIDEO off method na V+H
sync (pisu to popameti takze to neni asi uplne presne)
zalezi to na motherboardu - nekdo to bude muset udelat asi pomoci prepinacu
na desce

dotaz>
=====
proc se mi po zadani halt nezastavi disk a nevypne monitor ?- v kernelu to
mam nastaveny, musim nastavit jeste nekde neco?
=====

s pozdravem
zdenek nemec

----------[ zdenek nemec