Totalni kolabace NFS

Blackie blackie na zf.jcu.cz
Neděle Únor 21 14:32:24 CET 1999

Hi,

Rad bych vedel, jestli se nekdo setkal s podobnym problemem.

Mam namontovany cely server pres NFS (ro,no_root_squash), s hlubsi
strukturou (cca 11 adresaru) asi 20 GB dat, na pocitac s paskou. Pokud se
pokusim tento strom zatarovat (ono staci i ls -R <mount_point>),
NFS po urcite dobe zkolabuje, zacne hlasit 'No such directory' a po skonceni
neni videt z toho stromu nic, do adresare nelze skocit, bud tam neni nic
nebo nejake nesmysly z /proc. Server lze odmontovat a pak namontovat, tvari
se pak dobre, nez znovu zkolabuje.
Nikdy se mi to zatim nestalo, v logu nic neni, zkousel jsem zmenu NFS
daemonu i kernelu a dopadlo to stejne. Muze to nejak souviset s velikosti
montovaneho svazku? Napada nekoho, kde hledat chybu? (limity v kernelu?)

Diky,

Blackie
<blackie na zf.jcu.cz>