zase samba

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Neděle Únor 21 14:39:08 CET 1999

Roka Juraj - Elef <roka na valm.sk> wrote:

: On 20 Feb 1999, Radovan Garabik wrote:

:> Mozno by stalo za to sambu upgradeovat...
:
:mal som tu skompilovanu 2.0.2 a s tym istym smb.conf to neslo uz vobec...
:absolutne som sa z NT-cok nevedel dostat na tu masinu...
:

struktura smb.conf sa trocha zmenila... minimalne tam musis pridat
security=share