GNOME 0.99.1

zdenek nemec nemec na dobruska.cz
Neděle Únor 21 15:07:59 CET 1999

ahojte
    kdyz uz ta dy byla ta flamewar smrst gnome vs. kde tak jsem si rek ze
vyzkousim i GNOME - mam verzi 0.99.1 ktera byla na cd casopisu internet,
bohuzel jsem pri instalaci( pomoci glint - RH5.2) narazil na necekany
problem> podarilo se mi nainstalovat enlightenment a vsechno z adresare
GNOME krome nasledujicich balicku>

control-center
control-center - devel
gnome-pim
gtk-engines
gtop

z adresare apps jse mi nepodarilo instalovat nic - chyba je ve spatnych
zavislostech chtel jsem se zeptat zda je lze nejak obejit nebo musim shanet
prislusne bailicky?
vsechny balicky ktere nesly instalovat chteji tyto soubory(ja mam
instalovany jejich novejsi verze (vesmes
*.so.11) ) >

libart_lgpl.so.0
libgdk-1.1.so.7
libglib-1.1.so.6
libgmodule-1.1.so.6
libgnome.so.0
libgnorba.so.0
libgtk-1.1.so.7
libgtkxmhtml.so.0

zkousel jsem to obejit symlinkama ale neslo to...
mohou vyse uvedene balicky pracovat se soubory novejsich verzi? jak?

s pozdravem
    zdenek

----------[ zdenek nemec
----------[ nemec na dobruska.cz