Co treba nastavit na spojenie k Internetu?

Michal Vadila vkc-humenne na ke.telecom.sk
Neděle Únor 21 15:23:04 CET 1999

>v KDE mi to ohlasi pppd died unexpectedly. Snazil som sa to najst v
>helpe ale je tam len - pridat dbug option do pppd argumentu. Lock
>som z option vymazal.

Na KDE sa vykasli ;-)

Vytvor si spustitelny skript :

#!/bin/bash
exec pppd connect 'chat -v "" ATX3DTtudajtvojetelefonnecislo CONNECT "" ' \
                                  /dev/modem 38400 noipdefault crtscts modem \
                                  kdebug 0  defaultroute name tudajprihlasovaciemeno

a do suborov /etc/ppp/chap-secrets a etc/ppp/pap-secrets
si daj

tvojeprihasovaciemeno      *            tvojeheslo          *

to je vsetko, funguje to na vsetkych providerov, mam vyskusane netlab, telecom,
sknet, sinet, napri

Vela zdaru

P.S. Co to prosim Ta mas za adresu, ked sa Ti neda odpovedat sukromne a mail sa
vracia z adresy seznam.cz ???

--
http://www.penguin.cz/~michal
mailto:michal na penguin.cz