instalace RH bez rebootu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Neděle Únor 21 18:12:05 CET 1999

Dne 21. 2. 1999 Milos Prudek napsal:

> Da se spustit instalacni program RedHat pro doplneni packages bez rebootu?
>
> Obcas potrebuju doplnit nejaky balik, a libi se mi ten RH okenkovy system
> s vyberem. Ale nechci rebootovat.

To nevim (spise ne), ale okynkove instalovat baliky muzete pomoci programu
glint pod Xama, a asi tak pred dvemi nebo tremi mesici se tady vedla debata
o nejakem jinem programu, ktery to same umel na konzoli. Uz jsem zapomnel,
jak se jmenoval, ale v archivu to urcite najdete...

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz