RH instal na FAT

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Neděle Únor 21 18:39:33 CET 1999

Branislav Vartik <vartik na inet.istrobanka.sk> wrote:
 : On Sun, Feb 21, 1999 at 05:21:55PM +0100, Mazac Marcel wrote:

 :> Neda, linux pouziva svuj ext2 filesystem.

 : Neviem ci konkretne RedHat-ovsky instalator s tym rata [asi hej], ale

Nerata.

 : vseobecne by nemal byt problem nainstalovat na umsdos filesystem, ktory sa
 : postavi "nad" [v]fat-om.

Nad fat-om. vfat je iny typ filesystemu, ktory ma nekompatibilne dlhe nazvy.

Ja som sa niekedy pokusal nainstalovat debian na umsdos filesystem, vyrisil
som to tak ze som z ineho debianu skopiroval zakladne subory
(/etc /bin/sbin atd...), pridal kernel s podporou umsdos a zvysok
doinstaloval zo siete a islo to (bolo len treba trochu upravit startovacie
scripty aby sa fsck.ext2 nestazoval).

Nejako podobne by mal ist aj redhat.

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |