Vyreseno:Unauthorized remote IP address

zdenek nemec nemec na dobruska.cz
Neděle Únor 21 22:04:20 CET 1999

zdravim
    jako vzdy zavada byla mezi monitorem a zidli :) az potom co napsal pan
Ing. Tomas Drajsajtl my doslo ze sem vetsi drevo nez jsem si myslel, totiz -
options, ktery jsem pouzival jsem ziskal od pana Dudaska (zdravim a dekuji)
ktery ma stejneho isp jako ja tak sem je bez vahani pouzil, no vubec jsem si
neuvedomil ze muzou byt nastaveny pro pevnou linku(nebo neco takovyho)(proto
tam nemel polozku name) jenze ja pouzivam dial up :) no to byl kamen urazu -
spravila to razie v options( vymazani nekolika "podezrelych" radku) tak a
ted uz to frciiiii :) ((dochazim k zaveru ze zavady mezi monitorem a zidli
jsou ty nejnebezpecnejsi, (a nejcastejsi))) :))
    chtel bych podekovat vsem,co mi poradili, dekuji.

s pozdravem
    zdenek nemec

----------[ zdenek nemec
----------[ nemec na dobruska.cz