postgresql

David Šauer davids na iol.cz
Pondělí Únor 22 08:27:48 CET 1999

    Petr> zkuste : su - postgres "psql template1"

    Petr> Vlastnikem teto databaze je uzivatel postgres.
    Petr> Je to uzivatel pod kterym bezi samotna
    Petr> databaze.

   Treba.

   Hlavne ale nezapominejte na to, ze unixovi uzivatele se automaticky
 nestavaji databazovymi uzivateli. K tomu slouzi prikaz 'createuser'.
   Veskere dalsi detaily pres konferenci pgsql na gvid.cz.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)