glibc*-2.1*i386.rpm

Zdenek Hatas zdenekh na unient.cz
Pondělí Únor 22 09:42:39 CET 1999

> to zkompilovat a
> kompilaci se
> Proslycha se, ze
> kompilator. Nekomu

Problem s kompilaci ??? nene, ja to kompiloval v nedeli a az na to, ze
na mem PII/233 64MB RAM
to trvalo asi 2 a pul hodiny, se to obeslo bez jakychkoli problemu.

egcs?? ano, to je fakt, ze asi na gcc to nepujde. me to nevadi ja
pouzivam egcs-1.1.1 s pgcc patchem
a musim rici, ze kdyz jsem si vsechny knihovny, programky a jadro s tim
prelozil, system mi asi o 5-19%
zrychlil.

Zdenek Hatas
zdenekh na unient.cz