Lze nainstalova linux na XT 331 (640 K Ram)

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 22 10:32:42 CET 1999

Ahoj!

> Rekl bych ze nejak jednoduse to nepujde, jelikoz prenos po koaxu a
>  TP je dost rozdilny.

mam jednu ne1000, kdyby o ni nekdo mel zajem. Ma par glitchu: nema
rada modemy (a mile interni modemy prestanou fungovat kdyz se daj do
stejny masiny) a nesmi se dostat do ruky Vojtovi Pavlikovi.

								Pavel
PS: S tim modemem je to zajimavy: mily interni modem potom zacne kazdy
znak posilat dvakrat. Dost by me zajimalo jak to ta ne1000 dokaze...

--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+