je GPL v Ceske Republice neplatna?

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pondělí Únor 22 11:29:48 CET 1999

> Tak mne napada, jestli by pak nebylo koser, kdybych z nekym
> z civilizovaneho zahranici uzavrel smlouvu o sireni sveho sw a ten to pak
> rozsiroval pod GPL. :)

Me to prijde cele zmatecne. Pokud ja jako autor dam svuj software na
Internet, tak jsem zaroven vydavatelem (anzto dilo bylo prvnim
stazenim z ftp ci www serveru vydano). Nechapu (byt jsem ten pravni
rozbor cetl, a to nekorikrat a peclive ho porovnaval s AZ
a s poznamkami od Doc. Smejkala), proc bych mel byt ja jako autor
omezovan nejakym nasim AZ, kdyz vuci tem uzivatelum vystupuji uz jako
vydavatel. Za kazde uziti dila nalezi autorovi odmena, ale to jsem si
vyrikal ja jako autor se sebou jako vydavatelem a vydavatel to pak uz
siri za podminem, na kterych jsme se ja autor a ja vydavatel dohodli,
a ktere jsou napsany v COPYING.

[ Nemeli bychom tohle presunout do freesoft na freesoft? ]

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto