Kurzor mysi

Robert Follner follner na icl.cz
Pondělí Únor 22 13:31:12 CET 1999

Daniel Teufel wrote:

> Dobry den preji
>
>  V ixech mam takovy malicky problemek misto kde ukazuje kurzor neni
> primo na spice sipky ale nekde mimo ni.
>  Nevite nekdo jak to upravit tak aby byl aktivni bod primo na spicce?
No, to se mi stavalo, kdyz jsem mel starou verzi XFree86, ktera se
nedomluvila s mou S3 kartou. Vyresil to upgrade tehdy na XFree86 3.3.2-3
.
Musis zjistit, co mas za kartu (chipset) a pak se mrknout, jestli
je podporovana...
> Popripade jak podobne upravit ostatni vzhledy kurzoru?
Nevim, co je vzhled kurzoru. Myslis takovy ten dinosaurus, pes, nebo kun
nebo co to je za havěť ve Win95 ?
Tak to taky nevim.

--

 That's all, folks.