RAID

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Pondělí Únor 22 14:00:57 CET 1999

> zajimalo by mne, jestli ma nekdo prakticke zkusenosti s diskovymi poli RAID
> pod Linuxem. Jde mi hlavne o mirrorovani disku, takze asi RAID 1 pokud se
> nemylim. Zajima me hlavne cenova narocnost podporovanych reseni.

cenova narocnost?
muzete mit hardwarove rizeny raid, ten je za prachy, ale na RAID 1 je to
asi zbytecne...

anebo softwarove, pak jsou utility primo v linuxu, takze za 0,- Kc.
mame RH5.2, ktery umi raid 1, 4 a 5.

ondrej

--
Redmond, WA: Tiskovy mluvci Microsoftu potvrdil, ze oficialni vydani
Windows 2000 se zpozdi nejmene do prvniho kvartalu roku 1901.

Ondrej Suchy
ondrej.suchy(a)parlament.cz
http://lide.punknet.cz/volkifan