MS IE (Win95) -> ppp -> WWW server na Linuxe

sadlon.milan na slsp.sk sadlon.milan na slsp.sk
Pondělí Únor 22 14:20:01 CET 1999

Zdravim vsetkych.

Mam RH 4.2 jadro 2.0.36. Na nom mi bezi WWW server. Z Win 95 sa potrebujem
pripojit cez modem na uvedeny server (ako k poskytovatelovi internetu). Na
doporucenie som prelozil mgetty s podporou AutoPPP, mam nakonfigurovany
httpd podla knihy Linux - Internet server.

Mam nasledovny problem:
Z Win95 vytocim cislo na server. Po zdvihnuti mi ponukne v terminalovom okne
login a password. Prihlasim sa, terminalove okno sa mi strati a po chvili mi
vypise, ze mnozina sietovych protokolov nie je nakonfigurovana a ukonci
spojenie. To robi v pripade, ked pouzijem protokol PAP.
Ak urobim to iste s CHAP, prihlasim sa, nabehne mi MS internet explorer, a
ked zacne hladat uvodnu stranku, tak bez upozornenia ukonci spojenie.

Viem, ze konferencia nie je zamerana na Win95, ale skutocne to potrebujem
rozchodit. Nevie mi niekto poradit v com moze byt chyba?

Dakujem za kazdu pomoc

sadlon.milan na slsp.sk