konfigurace /etc/printcap

Ladislav Kostal kostal na pefstud.uniag.sk
Pondělí Únor 22 15:15:43 CET 1999

On Mon, 22 Feb 1999, Martin Masin wrote:

> 	co musi byt v souboru /etc/printcap, abych mohl
> tisknout primo na sitovou tiskarnu (ma vlastni sitovou
> kartu a vlastni IP), aniz bych musel vyuzivat tiskove
> fronty na serveru (unixovem). Z "man printcap" moc moudry
> nejsem.

My tu mame Lexmarku a na www.lexmark.com som nasiel nasledujucu radu, co
pridat do printcapu (a dokonca to funguje:)):

lexmark|lexmark network printer:\
	:lp=:rm=lexmark:mx#0:rp=lexmark_cr:sd=/var/spool/lpd/lexmark

A este treba do /etc/hosts zapisat tu tlaciaren.
Ale ta fronta na tom serveri asi byt musi, ak nemate tu tlaciaren s
kartou, co dokaze spooling.
						lk