Blokovani IP adres

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Únor 22 17:24:06 CET 1999

Dne 22. 2. 1999 Karel Kral napsal:

> Zajima me jesli je mozne, pri pouziti Linuxu jako INET brany zakazat pro
> nektere uzivatele nektere IP adresy. Jde mi o to, aby mi lidi nebrowsili po
> porno serverech, zvlaste po tech, ktere nepouzivaji RSAC hodnoceni.

Otazka je, jak je brana resena. Pokud je tam nejaky proxe server, tak asi
bude mit v konfiguraci moznost zakazat urcite ip adresy. Pokud je to
maskarada, je to jeste jednodussi. Vice informaci viz IP-Masquerade nebo
Firewall HOWTO

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz