mpg,avi a linux

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Únor 22 19:35:26 CET 1999

On Sun, 21 Feb 1999, Pavel Trefny wrote:

>  Zdravim vsechny,
> chtel bych vedet jestli existuje nejakej programek na spousteni souboru
> mpg,avi atd..
> Zkousel jsem hledat, ale neznam klicove slovo podle ktereho by to neco
> naslo.

Prominte mi trosku ostrejsi ton, ale musim reagovat...

Tohleto uz skoro hranici s "nechutnym obtezovanim"!!! Vzdyt je v
konferenci na 500 lidi, ktere timto dotazem OBTEZUJETE!

Copak je to takovy problem, skocit na www.freshmeat.net a zadat klicove
slovo "mpeg avi play"?!!
ZA 15 VTERIN MAM 10 VHODNYCH PROGRAMU...
Nejhorsi na tom je, ze je ODPOVED primo v OTAZCE!!

Nebo existuje archiv konference, pripadne archiv jinych diskuznich skupin.
Napriklad www.dejanews.com je slusne misto pro zacatek...

Nechapu proste lidi, co pri nejakym problemu, kdyz jim neco nejde po peti
minutach hned pisou do konference, ze jim to nejde.
NA 90 PROCENT NEJSTE PRVNI, kdo ma podobny problem, a pokud jste jenom
trochu slusni a snazivi, zkusite najit ODPOVED JINDE!

Tolik moje kritika...

P.S.: Na jednu stranu je dobre, ze napr. Yenya vyrobil slusnou CZ
distribuci, ktera se prodava, kopiruje a vubec rozsiruje, na druhou stranu
je ale zase trochu neprijemne, ze se timto mnozi dotazy od uzivatelu,
kteri jsou jednak zacatecnici a jednak nerespektuji "pravidla slusneho
chovani" v diskuznich skupinach, viz vyse uvedeny dotaz.

R.V.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |