jak ma clovek s komutovanou linkou shanet "pajsl" do linuxu??

zdenek nemec nemec na dobruska.cz
Pondělí Únor 22 21:41:47 CET 1999

zdravim
    chtel sem se zeptat jak muzu sehnat novy "veci" do linuxu? (ted
konkretne bych chtel kerel2.2 a netscape 4.5 a staroffice a a...)
no prolejzal jsem vveb, ale firmy nabizej vetsinou jen distribuce... promne
s pomalym a nestabilnim dial up(bez pristupu k necemu rychlejsimu) se
nevyplati stahovat pres 20 MB kernel nebo netscape. Myslel jsem kdyby si to
nekdo stahoval pro sebe a pak by to treba za prasule vypaloval ze by to bylo
promne(myslim ze i provic lidi) lepsi nez stahovat treba staroffice 2 dny :)
(jediny co me napada je stat se clenem czlugu tam je tusim cd jednou za rok
nebo tak nejak...)
je my jasny ze linux se siri hlavne diky internetu ale ja bych dal radsi
prednost "pevnemu skupenstvi" treba na cd....

s pozdravem
    nemec

----------[ zdenek nemec
----------[ nemec na dobruska.cz