LCP terminated by peer

Jindra Vavruska jindra na vavruska.cz
Úterý Únor 23 07:01:42 CET 1999

Temer presne stejny problem jsem mel se svym ISP (ale _pouze_ s nim).
Pripojil jsem se pouze pri jednom pokusu z deseti, se stejnou hlaskou v logu.
SPojeni pouzivalo PAP. (Dokazete si asi predstavit, jak se diky tomu prodrazilo
"pouhe" stazeni posty).

Pote co se mi ten problem pul roku nedarilo resit (vcetne netecnosti a neochoty
ISP cokoliv udelat nebo poradit) jsem zmenil poskytovatele a od te doby nemam
problem.

Dotycna firma mi psala v kazde odpovedi ze "pouziva routery svetozname firmy
CISCO"  (asi si mysleli, ze kdyz jsou routery od svetozname firmy, muj problem
se tim vyresi sam). Byli trochu jako Micro$oft :))

Pokud mate jinou moznost, zkuste si to nezavazne vyzkouset u jineho ISP a
uvidite.

Je to velmi "neodborne" reseni, ale pokud mate internet jako hobby, usetrite
tim spoustu drahocenneho casu. IMHO se ma starat provider, je k tomu
(vetsinou) odborne zpusobily a nechava si za to zaplatit. Nerad davam nekomu
penize zadarmo.