linux journal pres Starman Bohemia

Ludvik Urban lu na kerberos.troja.mff.cuni.cz
Úterý Únor 23 11:05:55 CET 1999

On 23 Feb 1999, David Sauer wrote:

>   timto delam zapornou reklamu firme Starman Bohemia. Zaplatil jsem si
>   dodavku LJ od ledna a jeste jsem nic nedostal pres nekolik
>   urgenci. Prosim, pokud jste nekdo podobne postizen, ozvete se
>   mi. Ostatnim se omlouvam a pripisuji si trestne body za off-topic.

Mozna, ze tentokrat vyjimecne je v tom nevinne.
Tyhle problemy ma letos spousta nasincu. je to snad proto, ze LJ
totalne obmenil humanware, ktery mel na starosti distribuci.
Takze treba my v Troji jsme dostali LJ v lednu a unoru 2x.
| Ludvik Urban     lu na kerberos.troja.mff.cuni.cz |