Druhy monitor na linuxu ?

Capek Daniel xcapek01 na dcse.fee.vutbr.cz
Úterý Únor 23 11:49:01 CET 1999

Mam v pocitaci dve videokarty, prvni svga bezproblemu jede.
druha je monochrom herkules (nastavena jako MDA) pod dosem a castecne i pod
Win95 se mi dari spolecna funkce. Pokud ladim program tak na vga bezi
program a na monochomu debugger.
Rad bych tohoto dosahl i na linuxu.
Nejdal jsem se dostal tak ze v biosu nastavim jako primarni adapter mono.
Pak linux nabiha na monochromu.
Ve chvili kdy pustim X-win zhasne monochrom a X-win naskoci na vga, pokud
prepnu na konzoli, zhasne vga a obraz se objevi na monochromu.

Jak zabranit aby zhasl obraz na neaktivnim zarizeni ?

Nebo lepe tak aby primarni bylo vga ale mel bych urcity device a to co bych
na nej zapsal se pak objevilo na monochromu ?

Nebo jeste lepe jak bych mohl urcit na ktere obrazovce se ma kazda virtualni
konzole zobrazit a neaktivni monitor aby nezhasinal ?

Diky
     Dan