instalace RH bez rebootu

Peter Lacko lacko na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Úterý Únor 23 12:04:38 CET 1999

Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> wrote:
> Z prikazove radky se pouziva nejlepe program rpm:

> Myslim, ze nenejdete lepsi nastroj, nez prikazovou radku. Osobne
> netusim, k cemu mi jsou ruzna okenka - stejne je to totalne
> neprehledne... :-( Leda, ze by nekdo napsal opravdu pekne rozhrani - ale
> nakonec k cemu, ze? ;-)

Mas pravdu, rpm je fakt dobra vec, ale niekedy je dost neprehladna
(ked hladam nieco a ani sam neviem co .. :-), ale viem , ze keby som
v Glinte dostatocne dlho klikal, tak by som sa ku kyzenemu vysledku doklikal
no a na to existuje konzolovy rpm manager, vola sa Purp  a mozem z vlastnych
skusenosti povedat, ze je to fakt dobra vec .
Baliky rozdeluje do roznych oblasti (podobne ako Glint) a lahko
sa zistuju zavislosti, alebo ake subory obsahuje ktory package.
Ked chcem urobit vaznu uchylnost, tak pouzijem rpm, ale na bezne
mi purp bohato staci (pouzivam ho dost hojne, lebo mam len 300 MB
linuxovu particiu, a casto potrebujem nieco poslat do prec, aby som
si uvolnil nejake miesto, ak by som mal pouzivat rpm, ten mi vylistuje
zoznam balikov, z ktoreho velmi neviem rozhodnut co zimazat a co nie,
ale v purpe sa jednoducho pozriem a zmazem vsetko z /X11/amusement
alebo nieco podobne ..

Inak, to najdolezitejsie, neviem kde konkretne to rastie,
ale da sa to najst v appindexe na freshmeate (www.freshmeat.net)
v casti console/packaging

S pozdravom
Peter Lacko

--
Peter Lacko <peter.lacko na st.fmph.uniba.sk>

Sloboda je sloboda - nie rovnost, ani cestnost, ani spravodlivost,
ani ludske stastie, ani ciste svedomie.