Druhy monitor na linuxu ?

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Úterý Únor 23 12:29:45 CET 1999

> Capek Daniel (xcapek01 na dcse.fee.vutbr.cz) wrote:
> : Mam v pocitaci dve videokarty, prvni svga bezproblemu jede.
> : druha je monochrom herkules (nastavena jako MDA) pod dosem a castecne i pod
> : Win95 se mi dari spolecna funkce. Pokud ladim program tak na vga bezi
> : program a na monochomu debugger.
> : Rad bych tohoto dosahl i na linuxu.
>
> Zkuste pouzit kernel 2.2.* (momentalne nejnovejsi je 2.2.2), ten pri
> kompilaci nabizi moznost CONFIG_MDA_CONSOLE a tvrdi o ni toto:

Jeste doplnim - ja tuto kombinaci uz s uspechem pouzivam. Primarni video
je VGA (i v BIOSu), ktera ridi Herku. VGA mi bezi jako vesafb. Maly
hacek je v tom, ze v '$KERNELSRC/drivers/video/mdacon.c' je natvrdo
urceny pocet konzoli a hlavne jejich cisla (asi to jde zmenit, ale
nechal jsem to tak). Takze na Herce bezi konzole tusim 13-17 (nebo
14-17?). Pak jiz jen zbyva udelat MAKEDEV pro tyto konzole (minimalne
RudyKlobouci maji konzole myslim jen do 9?), pripsat polozky do inittabu
a hlavne zrusit aliasy typu 'mc -c' (jinak se muzete divit, proc v mc
neni videt kurzor :-)). Ja osobne mam prvni Herkovskou konzoli prazdnou
a na ni smeruju kompletni vystup ze syslogu.

Dave