k čemu je -lefence ?

Robert Follner follner na icl.cz
Úterý Únor 23 12:36:34 CET 1999

Ahoj,
začal jsem linkovat k mému prográmku knihovnu Electric Fence,
což by mělo mít údajně za následek, že se dozvím, když dělám
někde něco blbě (šahám, kam nemám). Nic méně po
 ld $(MYOBJS) -lefence
se sice vytvoří spustitelný prográmek, ale kromě toho, že
se na obrazovce objeví hlavička programu a pak po čase hlášení
Segmentation fault (core dumped)
tak se toho nějak výrazně víc nedozvím, protože to jsem měl i bez
efence.
Čili můj dotaz zní:
 Jak se dozvím kdy jsem použil něco špatně? Jo, ono mi dbg vypíše,
kde to žuchlo, ale chyba je někde dříve a já nevím kde. Tak jsem
si myslel, že efence pomůže.
Mám zcestné představy? Jak se to používá? Jak by se to mělo chovat?

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno