tetex-latex-0.9cs-7.i386.rpm, tetex-pdftex-0.9cs-7.i386.rpm a slackware

Úterý Únor 23 14:38:41 CET 1999

On 23 Feb 1999, David Šauer wrote:

> Podobne problemy jsem mel pri prestupu slackware -> redhat 4.2 ->
> redhat 5.0. Nevim uz presne, ale problem byl v dynamickem
> linkovani. Programy linkovane s glibc dynamicky linker v run-time linkoval s
> libc5 - ale mozna to bylo opacne.

Stava se, ze nalinkuje nejakou knihovnu, ktera sama je slinkovana s libc5
a tak se tam libc5 zamicha a udela v tom neporadek. Ve vypisu ldd by pak
mely byt videt jak libc5, tak libc6. Pro knihovny, ktere se vyhledavaji
v /etc/ld.so.cache by melo byt ucineno protiopatreni (ldconfig tam
zapisuje, jaky typ knihovny to je), ale treba to ma problemy pro knihovny
vyhledavane jinak.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"