vymeny HDD - dalsi dotaz

Ing. Jiri Brezina brezina na egp.cz
Úterý Únor 23 15:00:10 CET 1999

dobry den,
tento problem navazujici na pripojovani a odpojovani HDD me dnes - shodou okolnosti - take
trapi.
nainstaloval jsem debian na disk vedeny jako hda, a pak jsem si ho prenesl na stabilni
misto, jako hdc. Po bootnuti (pres loadlin) se ale root navaze jen ro s jedinou konzoli.
fs se zda byt v jinak v poradku, rekl bych, ale po zadani rootovskeho hesla a pokusu o
start e2fsck vytvrdne jako redmontsky zazrak.
po pokusu o remount vse take zatuhnutim.
mam tedy dotaz: je to vadny hdd?
nebo (driv jsem o tom, priznam se nepremyslel, nebyl duvod) instalace jako hda a pak boot
jako hdc muze delat problem?
domnivam se ze parametr predany pri startu, kde najit root linuxu musi postacovat...

vsechny pokusy konci stejne.
diky za jakykoli napad.
JiriB