COMERCE Re: RAID

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Úterý Únor 23 16:04:56 CET 1999

Dobrý den,

Michal Krause wrote:

> A jaka je asi cenova relace techto radicu (pripadne kdo je dovazi)?
Cenová relace RAID řadičů začíná někde od cca 15kKc a konci nekde u
85-90kKc. V linuxu lze použít Mylex-y a DPT-cka (možná jdou i Adaptecy,
ale to nevím jistě)
Dovozci Mylexu např.:
http://www.servodata.cz
http://www.tesco.cz
možná je má i Autocont...

DPT:
http://www.uniscomp.cz
(výhradní zastoupení)

Osobně mám odzkoušené DPT-čko, ačkoliv už bylo starší a pracovalo s nic
moc diskama na Fast/Narrow (SE) sběrnici a RAID5, tak to mělo slušný
výkon...

> S pozdravem
Taktéž...

> Michal Krause                                                       /\
Honza Marek

--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72